20090929

dün ünlü sayılabilecek birini gördüm. reklam. bana o kadar şaşkın baktı ki ben de şaşırdım. yarım saat birbirimize şaşkın şaşkın baktıktan sonra gözlerimiz kuruduğu için kendi yolumuza gittik. uzun düşünme seanslarından sonra neden şaşırdığını anladım. yıllar önce pazardan pazara adlı yarışma programındaki üstün performansım aklından çıkmamış. kirli geçmişim.


dünyada en çok nefret ettiğim hareketler listesinin en başlarında olan bi hareket de arkadan gözlerimi kapatıp ben kimim ehehehe denmesidir. nerden biliyim gözlerim kapalı dangalak. dünyada en çok nefret ettiğim hareketler listesi diye bişey de yok. çarpıcı olsun diye uydurdum.


ya bide gerçekten hiç ilgilenmediğim bi konuyla ilgileniyomuş gibi davranmak çok zor. oda arkadaşlarımdan biri hasta gibi bişey olmuş. öbürü de iyimisin bişey lazım mı acile mi gitsek naapsak aydur ben bi soda alıyım diye koşturup duruyo. ayduru da birleşik söylüyo. ben de kibarlık olarak msnde okuduğum şeylere gülmemeye çalışıyorum. bi de kola var içermisin dedim. istemedi.

No comments: