20091207

yerli dizilerle dalga geçen küçük entel damgası yemeyi göze alarak yazıcam bunu. bütün yazıda bu küçük gerginliğimi hissedebilirsiniz. geçen gün babannem - tek a lı benimkisi- ezel dizisinin konusunu anlattı biraz da bana(asla izlemedim yani entelliğimden bir gıdım kaçar diye korkarak mutfağa girdiğimde kanal açıksa gözümü kapatıp koşarak odama kaçıyorum). suratını estetik ameliyatla değiştiren adam varmış lan dizide ehehehe. en son james bond da gördüğümü hatırlıyorum öyle bişey. ya da görmemişimdir de öyle yapsaymış olur aslında diye düşünmüşümdür. ha senaryo yazarlarına söylüyorum yaş da o zamanlar 12 (ONİKİ). rakamları büyük harfle yazabilsem yazardım. kimi sikiyosunuz yani diycem de mesela bizim bütün yurt izliyor. ben gideyim de biraz sienbisie neyim izleyeyim, sakinleşeyim de değil tabi de bilemedim. ben de canım ailem izliyodum.

1 comment:

şah said...

herkes bişeylere kaptırmış kendini ya diğerleri de onları kaptıranlara kaptırıyor sonra o kaptıranlara da bi üst levelda kaptıranlar çıkıyor, sonra bu üst level kaptıranlara kaptırıyor bi kesim kendini vs vs bitmiyor bu böyle ayh elektrikler gidince napıyorlar acaba çok duygulandım şimdi kol düğmelerimden biri kopmuş da bundan sanane tabi işte ben de onu diyorum..