20090901

3 tane daha 20 lik dişim olduğunu düşünürsek burdan size veda ediyorum dostlar. zira aynı acıyı yaşamaktansa bir dahaki diş çekiminden önce kendimi öldürmeyi planlıyorum. kimbilir belki yarın. belki yarından da yakın.

dişçilerin hiç acıtmadığını idda ettiği iğneler var ya. yalan. üstelik iğneyi yaparken çıkardığım ağğhg sesine tepki olarak sinire yaptım ehehehe diyen bir dişçim var. ama iğne işin en tatlı kısmı. benimki gibi her kökü ayrı tarafta olan dişleriniz varsa. ki aldanmayın dışardan gayet düzgün ve masum görünüyorlar. sizi benimle toplu intihara davet ediyorum.

sözde diş hekimleri kendilerine dişçi denmesine bozulurmuş ya. hadi ordan. bundan sonra sizin adınız diş marangozu.

2 gün boyunca pipetle çorba içip mmmgarh dışında ses çıkaramadım.


bu da izlerken gözyaşlarınızı tutamayacağınız acımın belgeseli

acımın belgeselini copyright meseleleri yüzünden sildim.

2 comments:

inatçı hardal said...

kızıaam benim dişçime gelsene 2 saat ağrıdı dün,şimdi herbişey yiyebiliyorum.iğne yapmadan önce de uyuşturucu jel sürüyor, sıfır acı.

Beceriksiz Bukalemun said...

Benim 20liğim çekilirken çenem yerinden çıkıcak sanmıştım.Zira doktor bi saat asıldı asıldı sonra"bunun kökü mü yamuk ya" dedi gitti filme baktı ve"evet kökü yamukmuş he he" dedi.Aslında o kadar asılmasına gerek yokmuş önce filme baksaymış çenem yerinden çıkıcak hissine kapılmazmışım.Bu arada geçmiş olsun tabi.