20090907

bugün sihirli bi adamla tanıştım. herkes ölücekmişim gibi davrandığından ben de öyle hissetmeye başladım. üzüldüm falan. ama aslında üzülmemişim. özleyeceğim insan baya az çünkü. yeni bir düzen, temiz sayfa falan demeye başlamadan kaç. sihirli adamın adı cesleki. yada cest memet. seyyar adanacı, pembe bi minibüsümsüsü var. ibrahim tatlısesle 5 yıl aynı evde yaşamış. söylediklerinin yaklaşık % 15 ini anladım. ama bana arka sıradakilerde rol teklif etti. rusyadan gelen yeni kız olucakmışım. şaka bir yana. hepimize iş teklif etti. yüzdeonbeş yüzünden tam çözemedik ama sinemaya gidip içerideki kadın-erkek oranını saymak gibi bişey. sihirli kısmı şimdi geliyo. hepimiz adama kuzukuzu geldik. yok gelmedik de adımızı soyadımızı numaramızı falan verdik. ayrılırken öpüştük feysbukta ekleşelim falan diye konuştuk. onur sivastaki sinemada çalışıcak adam bulmaya söz verdi. böbrek mafyası ve beyazkadın ticareti. metropol çocuklarının paranoyaları. heyyo.

No comments: